وبلاگ اپس  ای ار
وبلاگ اپس  ای ار

وبلاگ اپس ای ار

کسب درآمد از طریق اینترنت و تجارت الکترونیک


مطمئناً شما تا بحال در خصوص روشهای کسب درآمد در اینترنت مطالب زیادی را مطالعه نموده اید که به نوبه خود اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار داده اند ولی با هیچ یک نتوانسته اید کسب و کار خود را آغاز کنید چون اغلب کلی گویی بوده و صرفاً به تعریف از درآمدهای آنچنانی و تبلیغات غیر واقعی پرداخته اند. و هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید. حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند.

حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود

سرگردان هستید.

  

شاید بعد از این همه گشتن از خود تان پرسیده باشید:


"آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟

چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی

 کسب میکنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"

من شرایط شما را درک می کنم برای این که خودم هم 4 سال پیش در جایگاه شما قرار داشتم. بسیار مشتاق بودم که راه کسب درآمد از اینترنت را کشف کنم و در این کار موفق شوم. خیلی جستجو و تحقیق کردم. به هر سایتی که فکرش را بکنید هم سر زدم و چند میلیون تومان صرف خرید کتاب های خارجی از اساتید خارجی در این زمینه کردم. ماه ها طول کشید تا جواب تک تک سوالاتم را پیدا کردم و موفق به کسب درآمد بسیار خوب شدم. حالا 4 سال است که مشغول این کار هستم و درآمد بسیار خوبی هم کسب می کنم که البته باید بیشترش کنم. چون من میتوانم

 

یک خبر خوب برای شما دوست عزیز؟

شما راه 4 ساله را فقط در 6 روز به آسانی طی

می کنید.


در این کتاب شما موارد زیر را بطور کامل آموزش

خواهید دید و اگر درست کار کنید موفقیت شما

تضمین شده است.


  1.  چگونگی آغاز یک کسب و کار اینترنتی موفق و تغییر باورهای غلط

  2. ورود به کسب و کار آنلاین و آموزش کار با سایتهای مرتبط

  3. اصول و روشهای تبلیغات نوین اثرگذار و فروش بیشتر اعم از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و ...

  4. معرفی بیش از 350 سایت آگهی رایگان و تبلیغات هدفمند

  5. فروش بیشتر و موفق و مهندسی فروش

  6. آموزش بازاریابی در فضای کسب و کار آنلاین

  7. آشنایی با طراحی و ساخت صفحات فرود فروشگاههای آنلاین و ایجاد لندیگ پیج قدرتمند

  8. موفقیت در دنیای کسب و کار و زندگی شخصی

با این حال همه چیز دست شماست و

تا تلاش نکنید موفقیتی کسب نخواهید

داشت.

حالا شما می توانید به راحتی از نتیجه ی 4 سال تلاش من استفاده کنید و خیلی آسان شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید.

کسی قبلا این جاده را برای شما هموار کرده است. حالا فقط تصمیم با شما است که در آن گام بردارید و به موفقیت دست یابید.

دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید تا شروع به کسب درآمد کنید. شما به راحتی با استفاده از این پکیج می توانید ازهمین امروز کسب درآمد از اینترنت بپردازید.

با آموزش هایی که در این پکیج گردآوری شده است که

نتیجه و ماحصل تجربیات دقیق 4 ساله تیم 8020 است،

شما چیزی را یاد می گیرید که باید یاد بگیرید و کاری را

انجام می دهید که باید انجام دهید و قطعا یکی از

موفق ترین و پردرآمدترین افراد در فضای کسب و کار

آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن خواهید شد. چیزی

حدود 45 روش تضمینی و قانونی را در این کتاب به

شما آموزش خواهیم داد که هریک امتحان شده است.

حال اگر شما بخواهید تک تک این روش ها را خودتان

امتحان کرده و متوجه معایب و مزایای آن شوید چقدر

وقت لازم دارید!!؟؟؟ قطعا همین مدت که ما زمان صرف

کرده ایم.


https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBYl41rMcd_fYrRT1lwAsLOMAvTdlMBotBBNWqocoFmaVeOXmX

 

تفاوت روش هایی که شما در این کتاب با آن آشنا می شوید با

سایر کتاب ها این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی

واقعی در بیش از 4 سال به دست آمده و بر خلاف کتاب های

دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع

تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها

در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنید؟


حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد از اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که خودشان هم دقیقا رمز و رموز درآمد اینترنتی را نمی دانند. بله، خیلی از آنها هنوز خودشان هم درآمد چندانی کسب نکرده اند و تجربه ی موفقی در این حرفه ندارند. پس چه طور می توانند به شما چیزی را که خودشان هم نمی دانند آموزش دهند؟!

به همین دلیل راز موفقیت در کسب درآمد اینترنتی این است که کسی را پیدا کنید که خود قبلا سال هاست در این کار موفق است و میلیون ها تومان در ماه درآمد کسب می کند، و بعد رمز و رموز کار را از این کتاب کشف کنید.

آن وقت متعجب خواهید شد که چه قدر کسب درآمد اینترنتی آسان و سریع است. فقط کافی است بدانید چه مسیری را طی کنید. همین و بس.

 این کتاب تکنیک هایی را که سبب شد خیلی از همکاران

8020 به موفقیت 100% اقتصادی برسد را هم اکنون با

قیمتی ناچیز در اختیار شما قرار داده است.



خرید و دانلود محصول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.